جنگ دوم

جنگی که در آن خون و خونریزی نیست!

جنگ دوم

جنگی که در آن خون و خونریزی نیست!

جنگ دوم

وبلاگ جنگ دوم ، در ماه آذر سال 1394 جهت شرکت در وبلاگ نویسی جهاد مجازی 94،ساخته شد.

مطالب وبلاگ ، روزانه به روز می شوند و سعی داریم که همه مطالب دست نویس و اختصاصی باشند.(اگر اختصاصی نباشند،در انتهای مطلب،منبع را ذکرخواهیم کرد.)

پس از شما دوستان و کاربران عزیز ، انتظار می رود با نظر دهی و پیشنهاد و انتقاداتتان ،به ما کمک کنید.

با تشکر از شما؛از طرف مدیریت - پاییز 1394

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

همدلی و همزبانی بین مردم ومسئولان موجب اعتلای حقوق شهروندی می‌شود

قزوین
 سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: رعایت حقوق شهروندی، همدلی و همزبانی مردم و مسئولان را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری صبح دوشنبه در نشست فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از پرسنل آن،   اقتدار پلیس را در قدرت معنوی آن دانست وگفت: اقتدار پلیس و نیروی انتظامی به کمیت تجهیزات در اختیار آنها نیست بلکه به ایجاد زمینه های آموزش عمومی گروه های مختلف و اقتدار معنوی آنهاست.

عسگری ضمن تعمیم مولفه های امنیت به نوع شهرسازی، روشنایی معابر و اماکن و... بیان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته است ارتباط خوبی با مردم برقرار کند اما اطلاع رسانی دقیق و شفاف، احساس امنیت را در جامعه افزایش داده و انضباط اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در جامعه اسلامی با توجه به اینکه رفتارها مبتنی بر اصول و قواعد اخلاق دینی است باید ارزش های والای بشری را در فعالیت های خود رعایت کرده  و قدردان اعتماد آحاد ملت باشیم.

رئیس شورای تامین شهرستان در پایان این دیدار با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی، همدلی و همزبانی مردم و مسئولان را بیشتر خواهد کرد گفت: مدیریت اجتماعی و فرهنگی جرایم در کنار مدیریت انتظامی می تواند از بروز بحران در این زمینه جلوگیری کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی