جنگ دوم

جنگی که در آن خون و خونریزی نیست!

جنگ دوم

جنگی که در آن خون و خونریزی نیست!

جنگ دوم

وبلاگ جنگ دوم ، در ماه آذر سال 1394 جهت شرکت در وبلاگ نویسی جهاد مجازی 94،ساخته شد.

مطالب وبلاگ ، روزانه به روز می شوند و سعی داریم که همه مطالب دست نویس و اختصاصی باشند.(اگر اختصاصی نباشند،در انتهای مطلب،منبع را ذکرخواهیم کرد.)

پس از شما دوستان و کاربران عزیز ، انتظار می رود با نظر دهی و پیشنهاد و انتقاداتتان ،به ما کمک کنید.

با تشکر از شما؛از طرف مدیریت - پاییز 1394

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

اعتماد و اطمینان، راهکار تحقق شعار سال

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ق.ظ

معاون نهاد رهبری دانشگاه آزاد همدان مطرح کرد

 اعتماد و اطمینان، راهکار تحقق شعار سال


معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جوامعی که در آنها دولت و ملت با یکدیگر همدل بوده و برای حل مشکلات یکدیگر تلاش کرده اند، به سرعت به پیشرف و شکوفایی دست یافته اند.

حجت الاسلام محمودی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در همدان، بیان داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 1394 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی، ضمن تاکید بر همکاری گسترده دولت و ملت با یکدیگر، آنها را همانند دو کفه ترازو برشمرده و عمل به این شعار را ضروری دانستند و همچنین رمز موفقیت کشور را در گرو عمل و توجه به این شعار بیان داشتند.

 

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی از زمان شکل گیری، پشتوانه اصلی خود را مردم قرار داده و تا به امروز نیز با اتکا به همین قدرت مسلمانان توانسته موانع و چالش ها را پشت سر بگذاردو به نظام سیاسی نمونه در منطقه و جهان تبدیل شود.

 

معاون فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به جایگاه دولت و ملت از دیدگاه رهبری، خاطرنشان کرد: سال گذشته که سال عزم ملی و مدیریت جهادی بود، شاهد این بودیم که مردم با عزمی راسخ و استوار در راهپیمایی های عظیم متعدد حضور پیدا کردند اما تحقق مدیریت جهادی به اندازه عزم ملی نبود.

 

محمودی ادامه داد: امسال قرار است دولت و ملت با یکدیگر همدل شوند و برای حل مشکلات تلاش کنند و اینجاست که دولت بجای برآوردن نیاز گروه یا جناحی خاص، توان و تلاش خود را می گذارد تا مشکلات و خواسته های ملت را برطرف کند.

 

وی با بیان اینکه راهکار تحقق شعار سال اعتماد و اطمینان دولت و ملت با یکدیگر است، تاکید کرد: جوامعی که دولت و ملت با یکدیگر اعتماد و اطمینان دارند، به سرعت راه آبادی و شکوفایی و اقتدار و عظمت و پیشرفت را طی می کنند و این جوامع در سایه هدف مشترک، هماهنگی نیروها و امکانات و تعاون دل ها و دست ها شکل می گیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی